Hzlpyrz selam kızlar.. adetim beş gün gecikti normalde olurum düzenli.. korunmadık geçen hafta.. üç tane test yaptım negatif çıktı. kan testi vermem gerekir mi. geç döllenme olmuş olabilir mi
Wolverine Hzlpyrz geçen hafta yaşadığın korunmasız ilişkinin sonucunu şimdi alamazsın geçen ay olsa neyse. Belki düzensizlik vardir, ilişkiden 12 gün sonra erken gebelik testi yaparsan sonuç alabilirsin ama