MlkeYozcelik Bebeğim yarın Ameliyat olucak sabah 8 de gelin dediler gece 2 den sonra kesinlikle bişey vermeyin dediler açlığa nasıl dayanick bilmiyorum daha önce başına gelen var mı anneler nasıl tok tutabilirim bebeğimi
Alpingo MlkeYozcelik oy kıyamam neden ameliyat olucak..başka çare yok yedirmiceksşn belki gece biberınla mama verebilirsin saat 1.30 gibi
Lulemom MlkeYozcelik benimkide pazartesi günğ sedasyonla olacak, ilaçlı değil yani gazlı uyutucaklar, bana 4 saat dediler. 7 aylık. Zaten 4-5 saate bir emiyor. Zorlanmayız ama 8 saat çok. Nasıl dayansın. Geçmiş olsun bu arada. Neyden olacak
Aysin3838 MlkeYozcelik neyden olacak canım . Benim kızım da öyle aç beklemişti sürekli salladım ayağımda uyutmak için yoksa durmuyordu kandırdım birseylerle
MlkeYozcelik Teşekkür ederim kızlar..Bilier atrezi teşhisi kondu doğuştan safra kesesi yok. Valla bilmiyorum nasıl dayanicak bilmiyorum ya çok ağlıyor hastalığından ağrıları var zaten
Ruyabelis MlkeYozcelik merhaba benim kızım da biliyer atrezi hastası ameliyat oldu. Biz 5 gün öncesinden yatış yapmıştık serum verdiler. O şekilde tok kaldı yavrum 🥲 bu arada bebeğiniz nasıl hangi hastanede ameliyat oldunuz