Kızım 3 yaşında. 5-6 aylıkken itibaren cok sosyal bi bebekti herkese giderdi hiç görüp görmediği farketmez.. cok neşeli de bir bebekti herkese gülücükler oyunlar. Sonra bir ayrılık dönemi oldu 1-2 hafta icinde barıştık zaten ve kızım yanımdaydı sonra yarım zamanlı iste çalışmaya başladım 1.5 yaslarindaydi kizim babanesi bakiyordu ilk ay her bırakışımda agliyodu sonra alıştı.. sonra tam zamanliya cevirdik bu kez de kızım bana tamamen kızdı aksam gelince yüzüme bile bakmiyordu suratı asikti sarilmaya çalışınca kaçıyordu opturmuyordu rn sonunda aglaya aglaya bıraktım. Cumartesi babanesine goturuyordu babasi 4-5 saat alışmış artik babanesi varken beni asla dinlemiyor orada kalmak oraya gitmek istiyor sürekli her babanesi gidisinde onunla gitmek istiyor hatta kim olursa olsun gitmek istiyor. Ama artik bazen ben seni sevmiyorum babanemi seviyorum diyor.orada kalmak istiyorum diyor asla ikna edemiyorum ne kadar konussamda her seferinde kalmasini istemiyorum. Güvenli baglanma kuramadik sanırım.. herkes ve özellikle bahanesiyle gitmek istiyor ben kapidan çıkarken asla aglamaz gelicem demez el sallıyor baybay diyo hatta cok üzülüyorum artık