Bayanlar gazdan dolayı kötü bir durumdayız. Az önce de post açmıştım. Bebeğime fitil koyduk diye. Kullanmadığımız gaz ilacı kalmadı nerdeyse malum hepsi dünya bir para. Maddşyatında değilim ama yavruma bir fayda sağlamıyor. Doktorumuz colınox damla önerdi kullanan ve kullanıpta fayda gören var mı? Lütfen yardım edin🙏