Merhaba kızlar bebeğim 35 günlük kakasını yapamıyor yapamadığı için de sancılanıyor zaten doğduğu günden beri dört beş gün arayla kaka yapıyordu onu da zorlanarak yapıyordu ama yine yapıyordu. İki gündür ciddi miktarda sancılanıyor kaka yapamadığı için ekstra sancısı oluyor. Kaka yapamadığını da şuradan anlıyorum gaz çıkarırken az bir şekilde kakası da çıkıyor beze kabız değiliz. Zeytinyağı vermeli miyiz verenler oldu mu ciddi anlamda aşırı rahatsız dün kontrolümüz vardı sormayı unuttuk. Huzursuzluğu bizi de huzursuz ediyor hiç rahat değil sürekli ıkınıyor. Siz neler yaptınız kakasını yapabilmesi için.