Merhabaa, alerjik egzamaya yatkın bir cildim var. Yüzüm hem inanılmaz kuru hem de sivilcesi(3 kez roaccutane kullandım.) burun üstü siyah noktası eksik olmuyor. Ellerimdeki egzamayı geçiremiyorum. Emziriyorum halen. Süte zararsız, güzel ürünler var mı önereceğiniz?
Yüz ve el için nemlendirici, tonik, köpük her türlü öneriye açığım. La roche posay düşünüyorum emin değilim.