eylultossss ebruu05 evet canım sanki diş yeri patlamış gibi yarın veya bi kaç güne eline değmeye başlar
Burc123 ebruu05 bizim de 5. Ayımızdan beri böyle doktorumuz iki üç haftaya çıkar demişti 7 aylık olduk gelen giden yok inşallah çıkar sizin bebeğinizin hemen. Bizde bekliyoruz ne zaman çıkacak acaba diye dört gözle☺️ Maşallah bebeğinize 🧿