Zebe doğum sancısı çektim ama sezaryenim yoktu o zaman. Şiddetli adet ağrısı gibiydi benim sancilarim. Yani böyle bir dikiş varken sancı nasıl olur bilemiyorum. Dikislerinize baskı olduğunu gösterir bu ağrı bir doktora gidin ne olur ne olmaz
Postu da dün açmışsınız sancı değil demek ki :) Allah yardımcınız olsun