Merhaba bilgili anneler. Benim 2 aylık bebeğim var. Geçen hafta covid testi pozitif çıktı 1 hafta hastanede yattık. Bu esnada devamlı hava tutuldu ve antibiyotik verildi. Çıktık hastaneden ama 3 gün daha hava turmaya ve antibiyotik vermeye devam ediyoruz evde. Hastanede yatarken normalde bebelac gold mama kullanıyoduk. Öncesinde birşey yoktu ama 1 gün her içtiği mamayı lıkır lıkır kustu. Dokot reflü olmuş dedi ar mama kullanın dedi. Sonrasında bebelac gold ar mamaya geçiş yaptık ve şuanda onu kullanıyoruz. Ancak bu ikinci kez bebeğimin kakasında kırmızılıklar var bu nedem oluyor acaba? Böyle birşey başına gelen varmı? İshalimizde var ama o antibiyotik yan etkisidir diye düşündüm ama böyle ikinci kez kırmızılık olunca korkmaya başladım. Bu şekilde tedavi görürken böyle bir kaka olması normal mi acaba? Böyle birşey başına gelen varsa lütfen bilgilendirebilirmi?