Kızlar merhaba.. Kızım 21 aylık ve artık 50ye yakın krlimesi var ve son zamanlarda fark ettimki bazı şeyleri tersten söylüyor. Kapı (pıka) , bırak (bıka) gibi. İnternette baya araştırdım ilerki zamanlarda sorun yaratacağı yazıyor. Böyle olup konuşması düzelen varmı. Aslında tedirgin değilim çünkü daha yeni konuşmaya başladı farkındayım ama acaba böyle devam eder mi diyorumm??