2bebislianni Kızıma pembesini aldım bugun geldi fakat şu direksiyonun dönmeyişi çok saçma ya cok canım sıkıldı cocukta anlayamıyo sonucta bi genel bi sürüş vardır bunlar neden böyle değişik yapmış anlamadım sizin kiler alışması kolay oldu mu 3 yasıda kızım
Ldy 2bebislianni hiç endişe etmeyin çok kolay sürüyorlar . En iyi sctoor . Ağırlık ne tarafta ise o tarafa dönüyor.
2bebislianni Ldy öylemi teşekkür ederim ne bilim klasik döndürmeyi bildiği için alışamaz gibi geldi e baya kullanırsa iadede edemem o yüzden endişe etmiştim
2bebislianni Medusafer kalitesi sürüşü ışıkları cok sevdim ama bu sürüş kafamı karıştırdı öoğu kişi yorumlarda sürüyp cocuklar sorunsuz yazmış inş öyle olır