Senaoz Kızlar merhaba. 3aylık bebeğim bugün regl belirtilerim var ve memede sürekli ağlıyor asla emiyor. 😪😪Siz de buna benzer huzursuzlanma durumları ya da meme reddi yaşadınız mı? Bu dönemde neler önerirsiniz?