Merhaba güzel anneler:) kraftın bu oto koltuğunu kullanan varmı acaba? Memnunmusunuz?
Sanırım hic kullanan yok😔
Kimkibu kullaniyoruz ama cok tavsiye edemem. Baglama yeri cok zor, cok kullanisli degil..
dfn_2106 peki tesekkür ederim😊