Huma_kus34 Kızlar affınıza sığınarak soruyorum :( Normel doğum sonrası sarı kötü kokan bır akıntı gelıyor yaşayan. Varmı caresı nedır
PembePelikan Huma_kus34 normel ne kız doğrusunu unutturdun bize enfeksiyon vardır doktor antibiyotik vermedi mi Eve gönderdiği zaman
Huma_kus34 PembePelikan yazılım hatası ;) evet verdı 2 ay oldu kanamadan sonra akıntı geldi kokuyor ben çok rahatsız oluyorum
PembePelikan Huma_kus34 kokulu akıntı genelde enfeksiyon belirtisidir, sağlık ocağına gidebilirsin bunun için