Mevacanimkizim evet bende buna sinir oldum zaten sıra açık olmasın yada haber verilsin yani kızımı zar zor bıraktım sinir küpü oldum cidden tamma görevlerine Birşey demiyoruz Ama onlar memnun olcak diye biz heder oluyoruz hadi ben merkezdeydim köyden gelenler parası olmayanlar yol parası zor verenler yazık günah tur ya