Sevgili anneler oğlum iki gün sonra 2 aylık olacak. İki gündür 5 dakika uykularla duruyor . Yani uyutuyorum 10 dakika sonra tekrar uyanıyor sürekli agulama halinde ağlar gibi ama tam ağlama da değil. Başka bir sıkıntısı mı var anlamıyorum . Başından geçen oldu mu ?