Egeninincisi Oğlum 1 yasında ve bi kaç gün önce parmak ucunda yürümeye başladığını gördüm. Bazen yapıyor gün içinde bunun sebebi ne olabilir? Daha önce hiç parmak ucunda yürümemişti korkmalımıyım?
ZhraCelik Egeninincisi bi çok bebek yapıyor benim oğlumda çok nadirde olsa yapıyor bir iki adımını parmak ucunda basıyor sonra normal basıyor
Egeninincisi Wanderlust evet kullandık ama yürüteç zamanında ayajları yere tam bastı ve sonra bıraktıgımızdada hiç parmak ucunda yürümedi cok garip geldi böyle olması acaba ayakkabısı yüzünden mi böyle oldu diyorum biraz büyük geliyordu ayagına
Wanderlust Egeninincisi ayakkabidan dolayi degildir oglumun ayaklari tontis diye bize de buyuk numara aldirdi doktor ama hic parmak ucunda yurume ile karsilasmadik 🤷🏻♀️
Egeninincisi Deletedmom626372 postunuzda kanat cırpma hareketinden bahsedilmiş onu oğlum arada yapıyor ama heyecandan mutluluktan yaptıgını sanıyorum of hersey içime süphe düşürüyor
Deletedmom626372 Egeninincisi evet benim kızımda eğer sevindiği bir durum olursa yapıyor normal zamanda yapmıyor ara ara bu da çok normal ☺️
Egeninincisi Deletedmom626372 cok sağolun gercekten bazrn burdaki fazla bilgi insanı cok pimpirikli yapıyor
Egeninincisi kaansmom anladım durumu takip edecegim daha yeni yapıypr belki de kesfetti ve hpsuna hitti bilemiyorum. İnşallah iyi düşünelim iyi olsun
Rabiasya21 Egeninincisi bizde yürüteç kullanıyoruz koyduğumda ayağını tam basıyo yere ama ellerinden tutup yürütürken parmak ucunda basıyo ayakkabısıni giydiremedim topugunu falan giydiğinde de parmak ucunda yürüdüğü için ayağından hemen sıyrıldı
Egeninincisi Rabiasya21 sizinki daha yeni yeni yürüyorsa normaldir. Ama bizimki yürüyeli 2 ay oluyor ve ilk defa onu böyle parmak ucunda gördüğüm için korktum biraz ama sizinki daha yeni yürüyor sanırım