Selam güzellerim, bir şey soracaktım kullananınız var mı bilmiyorum. Eşime mama al dedim iyi geceler olanını alıp gelmiş. Bebeğim 9 aylık ek gıda+mama gidiyoruz. Günde 3 ana öğün mama içiriyorum hiç anne sütü almadı kendisi. Şimdi bu mamayı gün içerisinde versem de olur mu? Yoksa değiştirteyim mi? Nette araştırdım pek bir şey bulamadım. Diğer sma optiprolardan farkı ne anlamadım da 😅 yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🥰