Merhaba hanımlar. Ben sizden şu konuda fikir ve yardım istiyorum. Cildim çok hassas ağda yapamıyorum aşırı derecede kanayıp yara oluyor, lazere gitmeye durumum yok şuanda. Mecruben jilet kullanıyorum ve çok batık oldu her yerim. Bu batıkları nasıl kapatabilirim önereceğiniz bir vücut pudrası veya başka bir şey var mı?