yookkdahaneler Kızlar 2 aydır ev arıyoruz bulamadık . Bu gün 3+1 bulduk bitane salon ve mutfak büyük ama diğer odalar küçük . Bende hiç olmadı tek salon yapayım diyorum artık öyle moda galiba zaten ? Böyle kullanan varmı fikirlerinizi alabilir miyim
Deletedmom_21 yookkdahaneler en mantiklisi inan ben salon yaptigima pismanim zaten virüsten dolayi kimse gidip gelmiyor
Busrazehra yookkdahaneler bence de tek salon rahatlık iki yer ayrı batıyor biz annelerimiz gibi kapat kapıyı yapamıyoruz her iki tarafı hergün temizlemeye uğraşıyodum sonra kızıma ayrı opluma ayrı oda yaptım kafam rahat etti
gocebebirbayan yookkdahaneler evim 3+1. Tek oturma odası kullanıyorum 3 yıldır. Diğer odaya yüklük dolabı yaptırdık masa ve sandalyeleri de oraya koydum sandığı vs. Çok iyi oldu. Sürekli temizle derdi olmuyor en azından
Deletedmom_23 yookkdahaneler Çocukluğumdan beri salon, oturma odası mantığını anlayamadım. Evimde de sadece 1 yaşam alanım var. Memnunum.
maysa-19 yookkdahaneler he anladım şimdi bence tek bı büyük oda varsa sadece onu yap daha pratik yıllarca boşa ayrı misafir odası yapmışım daha oturmadan koltuklar soldu.
S_x_w yookkdahaneler tek salon kullanıyorum diğerleri çocuk odası..ben gayet memnununum..daha öncekine evimde 2 salon vardı ve birinin kapısı hep kapalıydı😂
Goktugmom_ yookkdahaneler tayinci oldugumuz için sadece tek salonum var ve b0tün tanıdıklarım öyle memnunum daha iyi bnce
Bugsbunny1 yookkdahaneler Kendi evimiz değil ama ben tek salon kullanıyorum . Orda oturup kalkıyoruz ayrıteten misafir odam yok ☺️ Bence en iyisi böylesi, yine sizin kararınız 🌸