Badelikom1 16 şubatta pozitiftim arkadaşlar reglimin son günleriydi ama şuan olmam lazım 2 gün falan geçti tık yok belirtiler var ama olamıyorum benim asla günü şaşmazdı etkiliyor mu korona
Tugceninincisi Badelikom1 en son 10 şubatta adet oldum ve o ay içersinde bende korona geçirdim bu tarih oldu hala adet olmadım üç kez idrar testi yaptım üçüde negatif bende stresle bekliyorum
Badelikom1 Tugceninincisi ya bende gebelik testi yaptım aslında olma ihtimali yok ama yinede korkuyorum negatif cıktı idrar testlerim hala bekliyorum gelmedi
Gunsss Badelikom1 korkudan test yaptım 😅 tabi negatif çıkınca içim rahatladı, ip atlamak söktürür genelde ben zıpladım evde sürekli