Defnemomy Malum bebekten dolayı gitmek mümkün değil, ailelerde yakın değil bırakıp kaçalım 1-2 saat. Ama çok merak ediyorum izlemek istiyorum, bildiğiniz site var mı düşmüş olabilir mi internete?
Linosh Defnemomy valla için kararır 😂😂 bir hafta tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem çalıyor beynimde
alinaannee Defnemomy filmi izledim avm de film için aşırı sıra vardı ben de sırf onun için 1buçuk saat yol gittim ama sonuç hiç değmedi film i beğenmedim farah Zeynep Abdullah çok kötü oynamış (normalde beğenirdim ) bergen in şarkılarını berbat söylemiş ama bir kadının hayatını bitiren adamın filmle afişe edilmesi iyi olmuş
Defnemomy Deletedmom_21 Bugün avmye gittik sıra kuyruğu almış başını gidiyordu zaten, bir sıraya girsem kafadan 1 saat gidiyor resmen. Düşeydi iyiydi Ya :(
Defnemomy Ayseguler1479 çokmuş ya😀 Linosh azıcık ağlasak rahatlarız belki 🥲 gocebebirbayan çok uzun bir süre Ya 🥲
gocebebirbayan Defnemomy bende merak ediyorum Ya ama müslüm anca böyle uzun zaman sonra düştü. Bebeğim var hamileyim eş de yok aşırı gitmek istiyorum ama imkansız kadar zor. Beklicez mecburen napalım. Müslüm ü de beklemiştim 😂
Defnemomy gocebebirbayan Biz Müslüm’e ilk hafta gitmiştik, tabii o zaman çocuğun gölgesi yoktu ortada 😀 Bugün avmye gittik. Sıra kuyruğu almış başını gidiyordu, sadece kuyrukta beklemem 1 saatimi alır. Kızımı 3-4 saat bırakabileceğim de kimse yok. Artık bekleyeceğiz ne yapalım 🥲
Defnemomy alinaannee Ya ben de abartıldığı kadar olduğunu düşünmüyorum, meraktan hep gidiliyor galiba. Birde gerçek hayat konusu bakımından izlemek istiyor insan
alinaannee Defnemomy heyecanla bekledim tan geçen seneden hep üzülmüşümdür bergen e 30 yaşında gencecik ölmüş belki gözümde büyüttüğüm için beğenmemişimdir gelen o can alıcı şarkıların böyle basit söylenmesi farah ın şarkı söylerken ki hareketleri öyle basit ki ama filmin ana fikrine diyecek hiçbir şeyim yok sinema da izledim tv ye koysalar yine izlerim