Linaoykum_ Kızlar merhaba bugün 4 dolgu yaptırdım ve aşırı hassasiyet ve sızlıyor konuşamıyorum bişey yiyemiyorum sizce dolgu sonrası normal mi ? Yaşayan var mı lütfennnnn ağrı kesici içiyorum ama geçmiyorrr
Nil2736 Linaoykum_ ay dolgu diyince bende dudak dolgusu düşündüm asddsgaggaga sonra bi alttaki yorumu okuyunca diş olduğunu idrak ettim asfsgagaga😀😀😀😀 Diyorum dudak dolgusu nası böyle yapsn falan 😅 kız demiş eşim yaptırdı. Allah Allah diyom asdfsbhshaha Neyse geçmiş olsun😊
Ysmndfne Linaoykum_ canım diş hekimi asistanıyım evet Normal bazı hastalarımız malesef hassasiyeti daha yoğun hissedebiliyor ama agrıların uzun sürüp geçmezse mutlaka geri doktoruna görün ,başka tedavide gerekebilir kanal vs belli olmaz