Haticeee34 Merhaba hanımlar. Çocuğunu bebek iken devlet hastanesinde sünnet ettireniniz var mı? Var ise kaç aylıkken yaptırdınız ve hangi bölümde önce muayene olmamız gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim.🤗
Fenty Haticeee34 3.5 aylıkken devlette yaptırdım ben, ürolojiye gidip kan verdik muayene ettiler kan sonucuna göre bir kaç gün sonraya gün verdiler gittik sedasyon yöntemi ile de sünnet oldu.
Betul43_ Haticeee34 çocuk cerrahisi bakar bu konuya 15 aylık sıra aldık sıramızı beklyirouz dolu olduğu için
Betul43_ Mucizemmmn ben Kütahya dayım çocuk cerrahisi hem devlette hem de özelde var ayrıca bakmaları da lazım neden bakmıyorlar
Onurcan21 Kucuktospam hayır yaşamadım devlet hastanesinde yaptım ücretsiz teyzem hemşireydi bizzat girdi