[silindi] kullanıyorum memnunum ama geçen sene çok güzel bir indirimden almıştım. Kasesi 40-50 TL civarıydı, bardağı 20 TL. Şu anki fiyatlar olsa muadilini alırdım. Bazen bizim porselen kasemizle çorba veriyorum. Çok da dert değil anlayacağınız. Güzel bir giysi almak gibi düşünebilirsiniz.