Dnym Ek gıdaya başkayınca bununla ilişkili huzursuzluk yaşayan oldu mu tüm gece çığlık atarak ağlıyot yavruşum:( max 20 dk uyuyor ağlayarak uyanıyo :(
Mys01-01 Dnym bu belırtı gaz canım hıc gazı olmayan bebegım ek gıda da bıle 10 ayda gazdan mahvoldu aynıydı 10/20 dk bır agladı
Zeyfur38 Dnym 1 çaybardaği kadar veriyorum tattığı seyler den verdiğim gün sabahlıyoruz gaz mı bilmıyorum ya cok sıkıntılı
Eftelyaaa Dnym havuç yapmıştır kakasindanda çıkar zaten benim kizimdada oldu. Yeşil kabak yulaf zeytinyağı bunları deneyin havucu biraz öteleyin
Dnym Mys01-01 aa havuç ardından kabak verdim gaz hiç aklıma gelmedi ya kendisi artık atabiliyor diye. İlk 2 ay gazdan çok çekmiştik
Mys01-01 Dnym bebekler ek gıda da yıne gaz yapabılır bagırsak degısıyor ya cnm metsil ve bigia( zaten kullanıyordu) devam ettim 3 günde dr duphalac ekledi
Zeyfur38 Dnym bende bekliyorum yorumları hiç bilmiyorum gaz damlası kullanıyorum sab simplex ve metsil
Dnym Eftelyaaa ebet çıktı kakasından dün kabak verdim o da biraz yaptı 3. Ayda bitti gaz şülür derken biogai başladım tekrar çok sagolun:)