Sehhy Bebeğim 1,5 aylık. Ya memede ya da uyuyor olması gerekiyor ki ağlamasın. 10 dakikadan fazla oyalayamıyoruz. Oyuncak şarkı dans vs 10 dakika dayanıyor. Siz oyalamak için ne yapıyorsunuz ? İlerde değişecek mi ?
birmelekannesiiio Sehhy gazı vardır sürekli emzirme daha çok çoğalır kasıklarına masaj yap bacak hareketleri yaptır altını aç arada evin sıcaksa rahat eder bide gaz damlası kullan bakalım rahatlicakmı
Dnym Sehhy ben de aynısını düşünüyordum o aylarda değişiyor tabi şuan 10 dk oyalamanız gayet normal bence
Melekadatzn Sehhy Benim kızımda 2 aylık aynı durumdayım. Ama ne yaparsam yapayım geçmiyor ağlaması gaz sancısı oluyor sürekli ve ben gaz yapacak hiç bişey yiyip içmiyorum. Vücudu üretiyor. Doğduğu günden bu yana hep böyle.
Ebruu67 Sehhy o aylarda oyle oluyor. Bizimde cok gazli ozamanlar daha aglardi.Simdi 3 aylik yeni yeni azaldi aglama ama yine ağlıyor.oyun halisinda oyalaniyor biraz