Dienille yazdı doktor bana 1 hafta önce. Adetim ilk günü kullandım geçen hafta pazartesi. Adet kanaması bitti benim. Ama bu sefer de kahverengi lekelenme başladı. Cumartesi -pazar regl son günümdü. Ama lekelenme başladı böyle…
Doktora pazartesi günü gittiğimde lekelenme ve regl başlangıcı olduğum için smear testi yapmadı (biraz sıkıntılarım var : ilişkide kanama.. Sorun bir türkü çözülemedi). Neyse, bana dedi adetin bitince 2 gün sonra tekrar gel.
Eee benim de 17’sine yani 2 gün sonra randevum var. Lekelenmelerim var diye yine smear testi yapılamayacak.. Ne yapmam lazım?
Aceba kullanmaya başladığım doğum kontrol hapından dolayı mı böyle oldum bilmiyorum.. Çok stres altındayim zaten yaşadıklarımdna dolayı…. Bilgisi olanlar varmı aceba aranızda kızlar?♥️ ayrıca çok kez tekrarlayan enfeksiyonum var benim. Tedavi olsam dahi geçmiyor… Rahim ağzı yarası olsaydı ultrason ’da Belli olmaz mıydı? Yoksa alttan muayene yapmak mı lazım… Lekelenme varken alttan bakmaz doktor demi?..☹️