Sessizol Neler yapabiliyor sizin bebeklerinz kızlar benim bebeğim eline birşey verince tutuyor ama uzun süre değil hemen bırakıyor normal mi sizinki napıyor
uykularharamolduuu Sessizol 3 ay 4 günlük, göz takibini gayet iyi yapıyor . Gülümsüyor, konuşmalarımı dinleyip farklı sesler çıkartmaya çalışıyor. Tummy time yapıyoruz çıngıragıyla oynatıyorum. Yüksek sese tepki veriyor korkuyor genelde ağlıyor. 🙂 Elinde çok kısa süreli tutuyor çıngırağını .Elleri sürekli ağzında fazlası ile salya akıtmaya başladı. Bir de bezini açtığım da bacaklarını çekip dönme eyleminde bulunuyor.
yektasmom Sessizol elleri sürekli ağzında, gülümsüyor, sesli gülüyor, ses çıkararak karşılık veriyor, göz takibi de var 🎈
Ebruu67 Sessizol 3 ay 3 günlük elinde cingiragi az tutuyor ama hemen bırakıyor. Elinden tutunca kafasiyla kendirini kaldırmak istiyor.Eller agizda surejli salyalar falan .Kafasını dik tutablyor. Genelde agliyor ama gazimiz hala bitmedi
Msrc uykularharamolduuu benım bebeğim 2 ay 22günlük oda yapıyor agular agılar havada tükürükler coştu ellerı ayakları hiç durmuyor sürekli hareket halınde sadece bırseyı verınce tutmuyor benı tanıyor gülümsüyor takip edıyor
yektasmom 3 ay 15 günlüğüz. Dönebiliyor, kafasını tutabiliyor, elinden tutunca kafasıyla beraber kendisini kaldırıyor, oyuncaklarla asla ilgilenmiyor, eliyle bir şeyi tutunca hemen bırakıyor 🎈
Sessizol yektasmom dönebiliyor derken 45 dereceye kadr kendini kaldırıp yan düşmesimi bizimki öyle yapıyor ama düz yerde yatarken dönemiyor
Sessizol Ebruu67 bunların hepdi bizdede vsr şükür merak ettiğim tutma süresi ve kendiliğinden uzanabiliyoe mu brişeye
tostosata yektasmom yüz üstü yatırken dümdüz mü yatırdınız hep yoksa emzirme yastığı destekli falan mı
yektasmom tostosata yastıkla yatırıyorum bazen bazen de dirseklerinin üstüne şöyle atayım; https://imgyukle.com/i/EztJnt https://imgyukle.com/i/EztSaN https://imgyukle.com/i/EztreR https://imgyukle.com/i/EztCPe https://imgyukle.com/i/EztESb https://imgyukle.com/i/EztRBs https://imgyukle.com/i/EztQXc
tostosata yektasmom çok teşekkür ederim 🙏 sağlıkla büyüsün Allah evlatlarımızı iyilerle karşılaştırsın maşallah çok tatlı❤️🧿
ezgezg Sessizol pedia d kullandığım günler çok gazı oluyor ve dolu kaka yapamıyoruz. Gaz çıkartırken ıkındığı için içindeki kakalarda çıkıyor ama çok çok az. Bu durumu yaşayan var mı 3 ayda
yektasmom betulbayar32 dönmek istemiyordur bence benim oğlumun da ayına göre yapmadığı şeyler vardı doktorumuz üç aylık bebekten sadece kafasını tutmasını bekliyoruz canı isteyince yapar dedi gerçekten de öyle oldu
yektasmom betulbayar32 benim eşimin ablası fizyoterapist, o bana kucağıma alırken ve bezini alırken dönmesini desteklemek için yapmam gerekenleri göstermişti bi kaç gün sonra da baktım o ben döndürürken kafasıyla destekliyor sonraki günlerde de kendisi dönmeye başladı.
yektasmom Doga0812 ben hiç ekstra bir şey yapmadım, baktım durmayı seviyor iki üç dakikalık böyle tutmaya başladım öyle devam ediyoruz
betulbayar32 yektasmom kafasını tutabiliyor ama sürekli beşikte mesala herhangi bir yere indirmiyorum ağlıyor sürekli