minikbirprensannesi Merhaba arkadaşlar şimdi size kendi içimde savaştığım bazen psikolojik sorunlar yaşadığım olaylardan bahsedicem. Öncelikle 6 aylık bir bebeğim var doğduğu gün doğum esnasında ve odada en fazla 10-15 dk kucağımda tutabildiğim bebeğimi 1 haftalık küveze aldılar kokusunu alamadım bir resmimiz bile yok doğum sonrası bunlar beni hep üzmüştür sonrasında küvezden çıktı sanki hiç onlar yaşanmamış gibi koyun koyuna geçirdik bunca ay’ı. Bebeğimi doya doya sevdim hep şefkat gösterdim hep özenle bakmaya çalıştım ona hatta yetebildiğimi sanıp kendimi mükemmel bir anne olarak görüyordum. Şimdi ise bebeğim 6 aylık ama ne uyku ne oyun hiç bir şey istemiyor. Geceleri durmadan uyanıyor sürekli ağlıyor hep memede olmak istiyor ilk başlarda uykumdan deli gibi kalktığım için hırçın olabiliyorum pış pışlarken sinirlenebiliyorum sonra pişman oluyorum hemen normale dönüyorum öyle uyuyor sabah oluyor falan iyice saatler şaştı çok yorgun hissediyorum kendimi. Ek gıda sürecimiz ise iyi gidiyor şimdilik temizlik takıntısı olan ben evim batsın kirlensin yeter ki o yesin kafasındayım asla ev dağılmış umrumda olmuyor strese girmek istemiyorum güzelce yiyebilsin diye. Gelelim oyun ve aktivitelere. Bebeğim asla oyun oynamıyor aldığı her şeyi ağzına götürüyor üstelik diş çıkarma dönemindeyiz çok memnuniyetsiz ama ben hep oyun oynasın istiyorum o ise alıp etrafa fırlatıyor ya da ağzına sokuyor. İnstagramda gördüğüm yakın çevrem çocuklarına ne güzel aktivite yapıyor bir sürü oyuncak almışlar bebekler de ne güzel ayak uydurmuş oyun oynuyorlar bakıp bakıp özeniyorum. Eşimin maaşını almasını bekliyorum bende bir sürü oyuncak alıcam ama şuan evde olanlarla vakit geçiriyoruz sonrasında o sıkılınca bende biraz oturmak istiyorum yürütecine bindiriyorum onu kendi haline bırakıyorum böyle yaptığım için kötü bir anne miyim hep suçluyorum kendimi yan gelip yatıyormuşum gibi geliyor herkes neler yapıyor diyorum üzülüyorum ne yapmalıyım fikir verir misiniz arkadaşlar? 😔😔
Bbmomy minikbirprensannesi bir sürü oyuncak almak yerine bi kaç tane alın onlarla türlü oyunlar üretin geçici bir dönem sabırla atlatmak gerekiyor sen bebeğinin mükemmel annesinin ♥️🌸🌸🌸🌸 SEEN AKLINA GOYDUĞUN HER ŞEYİ BAŞARIRSIN ÇÜNKÜ SENin İNANILMAZ GÜCÜN VAARR VE SEVGİNDE VARR
Zxcvbbm minikbirprensannesi 6aylik bebek yeni yeni kesfetme süreci cok beklentiye girmeyin. Cocuklar hep oyuncakla oynamaz en en en sacma seyleri bile oyuncak yapabilirler. Birsz kendi haline bırakın
Aysin3838 minikbirprensannesi aslında normal annesi daha yeni yeni adapte oluyor oyuncaklara alışması hemen olmayabilir her bebek bir değil sonuçta birde bebek diyilip geçiliyor ama küvezde kalan bebekler psikolojik olarak etkilenebiliyor hayatı biraz yavaştan alıyorlar . Bneim kızım 3 ay küvezdeckaldi amaliyat oldu yoğun bakım derken gelişim olarak geriden geliyor birazda korkak bir bebekti şimdi maşallah evin altına ustine getiriyor yuruyemiyor ama sürünerek neler n ler yaoiyor oyuncakları asla sevmezdi ağlardı şimdi kendisi oyun kuruo oynuyor hiç üzülmeyin oda adapte olacak biraz zaman . Siz sürekli teşvik edin onu
minikbirprensannesi Uzun olmuş arkadaşlar kusura bakmayın yardımcı olursanız çok sevinirim bir tek ben mi böyleyim merak ediyorum
minikbirprensannesi Bbmomy Haklısın canım insan bir anlık gaflete kapılabiliyor beni güldürdün Allahta seni güldürsün 😍
Keremtugra 6 aylik bi bebekten mantıkli bi sekilde oyun oynamasini bekleyemeyiz ki henuz cok erken, tabi agzina sokcak atcak dusurcek cok normal bunlar oglum 2 bucuk yasinda hala atarak oynar sonra bi bakmışsın kendi oyun kurmus, takilmayin bu kadar
minikbirprensannesi Keremtugra Ya tabi bilinçli oyun oynayamaz ama başkalarına baktığımda diyorum nasıl böyle olabiliyor şaşırıyorum
Birannebirogul O dönemde oğlum mutfak eşyalarıyla oynardı oyuncakla değil. Pet şişe bile oyuncak ona abartmayın 😊
[silindi] Canım srninle aynı durumdaydım. Oyuncakların yuzune bakmaz baksa da ağzına götürürdü. Kaynanam kayinpederim ilk torun diye hevesliler kaynanam sürekli oyuncak alcam kızıma deyip duruyor. Çok oyuncak alırsanız yanlış yaparsınız. Zaten fazla oyuncak çocuğun kafasının karışmasına ve daha çok dikkatinin dağılmasına sebep olur. Daha çabuk sıkılır. Kızımın yaşıtları oyuncaklarla kendilerine oyun kuruyor benim kızım mandalla oynuyor. Mesela bir süre oyuncakları başka odaya koyuyorum vermiyorum. Daha sonra 2-3 gün sonra çıkartıyorum ilgisini çekiyor. Arada unutturuyorum başka şeylerle oynatiyorum. Mesela siz de bigun birkaç oyuncağını verin. 2 gün onla oynasın veya oynamasın. Sonraki gün değiştirip başka bir oyuncağını verin. Hem daha çok ilgilenmiş olur özler. Hem de çok fazla oyuncak içinde kafası karışmaz dikkati dağılmaz. 20 aylik kızım anca anca oyuncaklara ilgi duymaya başladı özellikle bebeğini çok seviyor mesela. Herşey yavaş yavaş bir düzene giriyor kendinizi strese sokmayın.
minikbirprensannesi [silindi] Aslında çok mantıklı bir an sanki yaşıtlarından geri kalıyormuş gibi hissettim ama düşününce sizin gibi yapmak en doğrusu mutlaka uygulayacağım çookk teşekkür ederim 😍😍
minikbirprensannesi Zxcvbbm Çok stres yapmışım düşününce hak veriyorum dediğiniz gibi çok kasmamak lazım ☺️
minikbirprensannesi Aysin3838 Ah maşallah Allah hayırlı uzun ömürler versin kuzucuğa 😍 Benimki de zamanını bekliyor demek ki bekleyelim bakalım çok strese girmişim boşuna