Yazın lütfen fikirlerinzi benim için önemli..
Kızlar oğlum ekim doğumlu 1.5 yaşında sayılır. 6. Ayından beri doğru düzgün birsey yemiyor sadece anne sütü alıyor süt yok mama yok. Ramazan yaklaştı siz olsanız memeden keser misiniz. Yoksa 2 yaşını mı beklersiniz. Ne uyku uyuyor ne yemek yiyor oldu olası böyle. Memeden kes mecbur yiyecek diyor herkes.. kilosuda çok az bu arada. Gün içinde sadece anne sütü alıyor.