Prensesss_annesiii Kızlar haftaya kaynimin söz nişan bir arada evde olucak abiye tarzı simli kısa bir elbisem var o olurmu yoksa abartımi olur sade bir elbisemi gitmeliyim evde oldugi icin
GiybetReis Prensesss_annesiii evde olucaksa abartı olur abiye. Akşam şık bi yemeğe giderken neler giyiyorsanız o şekilde giyinin yeterli
Prensesss_annesiii Brcklc bende bakıyorum internette çok pahalı evden uyduurm.dedim oda olmaz demi simli abiye tarzı olan
CgdmStk Prensesss_annesiii simli abiye fazla olur, daha sade ama şik bisey olsa daha guzel olur bence de
Brcklc Prensesss_annesiii evde olucagi için bence olmaz onlar abiye giyse bile ben olsam giymezdim nişanlanan kız neysede evde diğerleri komik oluyor bence trendyoldan bak uygun elbiseler var Milla da al bitane bence