Çocuğum 13 aylık herşeyi ağzına alıyor , keşfediyor biliyorum ama çok sıkıldım artık bu durumdan hergün ev süpürüyorum yere düşmüş en ufak bir şeyi bile ağzına alıyor. Ne zaman bitecek bu durum . Alma yapma dedikçe sinirleniyor onu da diyemiyorum engellemek istemiyorum da. Çok şükür mikrop falan da kapmıyor ama ne görse ağızda halının üstünden bile en ufak peçete parçasını Bile bulup ağzına alıyor . Offf