2bebe1ana Merhaba kizlar 3 yıllık evliyim yatak odam ve koltuk takımım ben resimde beğenerek alındı. Gidip görmedim aceleye geldi hiç beğenmiyorum. Eşim yatakta uyumayı sevmiyor yerde uyuyor mecburen bende yatak odamı sadece eşyalarımi yerleştirmek için kullanıyorum acaba diyorum yatak odamı ve koltuk takımı satıp su yeni çıkan chester model koltuklardan alsam ayriyeten kıyafetler için 2 kapılı bir dolap yeter mi bana birde bir kızımın büyük mobilya beşiği var o odada uyumuyoruz diye onu da kullanmıyorum hepsini elden çıkarsam mi fazla eşyadan kalabalıktan bunaliyorum
Sarikuzumalp 2bebe1ana Eğer kendi eviniz ise satıp yenisini alabilirsiniz. Bende çok beğenmiyorum bazı mobilyalarımı satıp yenisini mi alsam diye düşünüyorum ama ev benim olmadığı için ya gittiğim yere uymassa diye vazgeçtim. Ev alınca öyle yapıcam ☺️
Bebegim_28 2bebe1ana bebeğin yatağı için bir bişey diyemem ama ben olsam iki takımı satıp bi koltuk takımı almam🤷♀️benim fikrim tabi bu.. Bir de koltuk takımları fiyatı çok fena artmış, annemlerde alıcaktı baktık begendiklerimiz 18 20 bin civarıydı😏
Aysecetin 2bebe1ana Ben aldım hiç memnun değilim. Üstüne oturalı 5 ay oluyor ve düğmesinin biri çıkmış çok moralim bozuldu
2bebe1ana kucuk-kuzu yatak odası tekrardan almayacağım zaten kullanmıyorum 2-4 kapılı dolap tek olsa yeter diyorum iki takımı satıp bir koltuk takımı ve dolap alma fikrim var
2bebe1ana Sarikuzumalp sadece bir koltuk takımı ile bir gardrop düşünüyorum kendi evim ama yatağı kullanmıyoruz çekmeceleri komple boşalttım çocuklar karışıyor diye işime yarayan sadece dolap oda sürgülü kapısı hiç memnun değilim
2bebe1ana Bebegim_28 bizim burda çok beğendim 7 bin chester model amacım iki takımı satıp bir koltuk takımı ve gardrop almak yatağı çekmeceleri kullanmıyorum halilarim da eksik hepsini karşılar diye düşünüyorum
okuyananne222 Bebegim_28 koltuk takımı 20bin mi 4 yıl önce beyaz eşya dahil tüm mobilyaları, ünite, konsol, yatak odası , koltuk takım, 2li çekyat vs 30 bine almış idik. Şimdi evlenecek olsa idim evlenemezdik muhtemelen. Allah kolaylık versin yeni evleneceklere
[silindi] 2bebe1ana yatak şart ama bence ya. Şimdi olmasa bile ilerde çocuk büyüyünce elbette yatakta uyuma ihtiyacı duyacaksınız yataksız ev mi olur
Sarikuzumalp 2bebe1ana sürgülü dolaplar çok kullanışsız oluyor ev sizinse koyum letgoya deneyin bakalım. Üzerine de biraz bir şey katıp alırsınız.
2bebe1ana Aysecetin ya bende ki model çok eski duruyor rengi de istediğim gibi gelmedi o yüzden çok istiyorum değiştirmeyi ev bomboş olsa esyasiz daha ferah
Asli1453 2bebe1ana tabiki beğenmiyorsanız satın değiştirin bende 10yillik yatak odami sattım tabi o zamanlar beğenerek almıştım sonradan begenmemeye başladım😂sattım yeni çıkanlardan aldım ama chester koltuktan almıştı arkadaşım hiç memnun değil çok toz topluyor dedi ama siz bilirsiniz…
Sennur2218 2bebe1ana bence yapmayın, beşiği satmanıza bir şey diyemem satın onu nasılsa kullansanız bile bir süre sonra lazım olmayacak ama kendi odanızı neden bozuyorsunuz? Yatak odası olmayan ev çok enteresan olmaz mı yani misafir falan gelse siz nerede yatacaksınız? Bunun yerine eşiniz yer yatağı seviyorsa kendi yatağınızı satın sadece ve ortaya yer yatağı yapın kendi odanızda yatın. Doğuda var mesela karyola yada baza yerine yer yatağı yapıyorlar gardrop ve diğer mobilyalar ile de tamamlıyorlar. Bence pişman olursunuz gibi geldi. Odanız dursun takım olarak, boş bir gardrop koymaktansa.
2bebe1ana Sennur2218 biz de doguluyuz eşim o yüzden sevmiyor heralde aldık alalı 1 ay uyumamistir üzerinde bende kullanmadığım şeyi bulundurmak istemiyorum bana çok fazlalık gibi geliyor
2bebe1ana [silindi] eşimle konuşmadım oda ikinci el esya alıp satmayı sevmiyor bana çok fazla gelmeye başladı esyalar her mevsim değişikliğinde fazla olan herşeyi dağıtıyorum takıntım var sanırım
Aysecetin 2bebe1ana ya koltuklarım güzel görünüyor parlament mavisi ama işte o düğme yerleri sıkıntı oluyor. Ben çok beğenerek aldım ama en başa dönsem yine alır mıydım bilmiyorum. Bende istiridye ve incisi olarak takım var ikisini de istiridye alsam olurdu öyle de güzel o tarza bakabilirsin
Sennur2218 2bebe1ana anladım, işte o zaman sadece yatağı satın odayı bozmak çok manasız geldi bana. Ha ama asıl sevmediğiniz için satacaksanız da o başka. Satın sevdiğiniz bir gardrop alıp öyle yer yatağıyla tamamlayın o zaman. Çekmecesiz sığabilirseniz.
Asli1453 2bebe1ana chester koltuktan hariç daha güzelleri de var cnm ben aldım her gören çok beğeniyor renginde çok hos
2bebe1ana Sennur2218 yatak komodin ve tuvalet aynası zaten fazla onları kullanmıyorum çocuklar boşalttığı için sadece dolabı kullanıyorum onu da raylı diye sevmiyorum bunları komple satıp bir gardrop almak daha mantıklı geliyor bana
aybikreis okuyananne222 Çok vermişsiniz 😂Biz 4,5 sene önce Koltuk takımı+tv ünitesi+yemek masası+beyaz eşyalar+perdeler+halılar 15 bin falan verdik. Cidden bi koltuğa 20 bin versem üstüne oturmam eskir diye
Sennur2218 2bebe1ana e tamam size öyle kullanışlı geliyor o zaman yapın. Bir gardrop alır yer yatağıyla mis gibi oda yaparsınız. Oturma odanız da yenilenmiş olur, neden olmasın? 😊 Yatak odasını tamamen iptal etmeyin de ama orayı yer yatağıyla tamamlayın.