ArdenGiz canım bende kullandım muzlusundan kızım çok gitti geldi 1 sene boyunca alışana kadar çok zorlandım en sonunda bi alıştı süte maşallah güzel topladı kızımı hem boya hemde kiloya eşit bir şekilde benim çok hoşuma gitti sonradan kabızlık yapmaya başladı öünki kızım 2 yaşını geçti ve bağırsakları genişlediği için yaramıyor diye bıraktık biz 30 tanesine 96 TL vermiştik bir kaç ay önce ama şimdi ne kadar bilmiyorum raporlu alıyorduk birde o mamayı inşallah sizede çok faydası olur o sütün sevmezse sadesini muzlu, çileklileri çikolatalı ,sı var aklında bulunsun.😘