Beni İstanbul Kartal’da oturan anneler anlar leş gibi evler 4 bin oldu oturduğumuz evde pek mutlu değiliz sadece sahile yakın olduğumuz için burdayız kızım çok alışmıştı malum kreşe de başladı. Fakat Darıca Bayramoğlu tarafı eşimin işyerine çok yakın ve orası bilenler bilir ada olduğu için full manzara bütün evler dublex vs çok hoşumuza gitti. Bizimle aynı kaderi yaşayanlar var mı sizce Darıca da yaşayabilir miyiz? İnsanları nasıl çok merak ediyorum 💭