Burcusahin herkes anne sütü veremiyor ki ama, dünyada herkes anne sütüyle beslese, bir siz veremesiniz bu siteminizi üzüntünuzu anlarım, hani az da olsa geliyormuş sutunuz, ben hiç tasalanmadim ya mama meme gittim 3 4 ay, takılmayın bu mama olayına, ben sadece çocuğun doyup doymadigiyla ilgilendim, sizde öyle düşünün, mama veremeseniz açlıktan bitap düşer yavrucak dimi, bunları düşünürek verin mamayı çocuğa şifa niyetine, etrafta mamaya öcü algısı var heralde oyuzden yeni anneler bu düşüncelere giriyor, ama bu tabularimizi yikmamiz lazım