sahrakytpe merhaba kızım prematüre doğdu şuan 5 aylık hala ek gıda vermedi doktorumuz . Siz ne zaman başladınız ? Ayrıca yürüteç vs ne zaman başlayabiliriz
kirmizibasliklikiz_ sahrakytpe kronolojik 6.5 duzeltilmis 4.5 aylikken tadimlara basladik biz. Ve yurutec kullandirmiyorum ben 😁
Deletedmom_7 sahrakytpe 5.5 aylık düzeltilmiş 4 aylıkta ek gıdaya başladım tadım yaptırdım tam 6 aylıkta geçtim şuan 6 aylığız doktoruma sordum 8. Ayda dedi yürüteçe Neonatoloji prematüre doktoruna götürüyorum
FatmaKrbkl Huzurbebek benim oğlum da prematüre ben kullanmadım yürüteç ama yasak falan diyen olmadı önermiyoruz dedi doktorumuz, prematürelere yasak olduğu bilgisini nerden edinmiştiniz
FatmaKrbkl Huzurbebek çok şaşırdım böyle yasak falan dememişlerdi bize hiç ama önerilmiyor diye kullanmamıştım