Aysecetin Doğum yapalı 5 ay oldu göbeğim durmadan şişiyor. Ne olduğunu anlayamıyorum doktorlara randevu vermiyor randevusuz hasta da kabul etmiyor. Yaşayan var mı bunu? Korkmaya başladım
Derya2867 Aysecetin 2 ay önce sezaryen oldum ben de öyleyim az bişey yesem 6 aylık hamile Halime dönüyorum
Aysecetin minnosum25 yok sezeryan olduğum için karnımı pek hissetmiyorum zaten. Doğumdan 40 gün sonra hiç göbeğim kalmamıştı ama sonra sürekli şişmeye başladı. Her ay daha fazla şişiyor. Korkutmaya başladı bu durum beni
Aysecetin Derya2867 Ben çok fazla yiyemiyorum iştahım yok tiroid hormonlarım yüksek o yüzden çok zayıfladım aslında. Kilo aldım desem göbeğim çıkması normal derim ama o da yok.
Derya2867 Aysecetin valla doğum kilolarımın 7si yapıştı kaldı havalar az ısınsa da çocuğu annemlere bırakıcam spora gidicem
3anneelif Aysecetin acaba gluten alerjiniz falan mı var öyle olanlarda da şişkinlik oluyor gluten hemen her şeyde var bir araştırıp dikkat et glutenli olan gıdaları azalt dene şişliği gözlemle
Aysecetin minnosum25 gözükecem ama randevu oluşturmuyor doktor yok.. talep oluşturdum ama hala dönüş yapılmadı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aysecetin Biraz önce okudum. Gideceğiniz devlet Hastanesi’ne randevusuz gidebilirmişsiniz kalkmış artık da devi polikinlik sırası beklersiniz en fazla. Laktoz ya da gluten hassasiyetiniz olabilir bence. Özellikle ne tükettikten sonra oluyor?
Aysecetin AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Oğlumu kimseye bırakamadığım için randevu bekliyordum aslında. Oğlum benden başka kimsede durmuyor. Bir market alışverişine gitmiştim ben gelene kadar ağlamış. O yüzden hemen halledebiliceğim bir zaman olmalı..