Kızım geçen aydan beri gündüzleri genelde 45 dk falan uyuyo daha fazla uyumuyo asla. Uyanıklık süresi genelde 1-1.5 saat. Bundan sonra hep bu kadar kısa mı uyuyacak yoksa 4.aydan sonra düzelir mi? Çok kısa geliyo bana günüm sanki sürekli uyutmaya geçiyo uyanıkken de yalnız oynamıyo pek. İş güç hep kalıyo