Theanaaa Kizlarim merhaba Bebegim 4. Ay atak doneminde ozellikle aksam denk geliyo bazen gunduzde oluyo bi anda bi aglamaya basliyo inanilmaz cocuk mahfoluyo ya gozyaslari sel.bugun muayenesi vardi dedim son bi haftadır boyle gecen hafta kan alinmsti temizdi herseyi muayenede etti bisey yok.Sabahlari guler yuzle uyanir bebeğim gün içinde de oynariz gece uyur nadir mizikliyo bu aglamalar icin doktoru gaz olabilir dedi bu aya kadar bisey yoktu çıkarıyorxa gazını aslinda..Sizce ne olabilir bu
Mybaby33 Theanaaa benim bebeğinde 2 aylıkken gazı bitmişti şimdi 4 ay 23 günlük 2 3 gündür ıkınıyor sürekli mız mızzz gazı var galiba ama inanamıyorum bu ayda tekrardan gaz ortaya çıkar mı yaaa
Babyfacee Theanaaa bebeğim de öyleydi altından besin alerjisi çıktı. Kakasında mukus ya da kan gördünüz mü hiç
Gizemissss Theanaaa kız 4. Ay atağı tabiki. Ben yakında tımarhanelik olacam az kaldı. Atak bitti bizim atak geçmedi. Sürekli gece uyanıuor valla delircem
Theanaaa Oykunil kuzum yok uyku saati disinda oluyo normalde desteksiz uyuyo uykusu geldigibde yatagina koyarim uyur hala oyle belli ediyo geldigini
Theanaaa Mybaby33 bende oylr düşünüyorum ikinma yok bizde deli gibi agliyo agri var desem hic uyumaz mantiken sabah gulerek uyanmaz
Ebrudrgt Babyfacee mukus kan falan olması mı gerekıyor alerjı olması ıcın yada Baska belirtisi ne acaba
Babyfacee Ebrudrgt sık hapşırma, geçmeyen pişik, ciltte egzama, sık kusma, ishal ya da kabızlık, gaz, Kanlı ya da mukuslu kaka, uyku problemleri, huysuzluk
Theanaaa Babyfacee mesela uyur masallah bizimki gunduz uykulari falan baya iyi pisik yok kakada sorun yok vs
Ebrudrgt Babyfacee pişik egzama bide kakada skıntı yok digerleri var. Alerji olmuyor herhalde Ozman oyle mi ya