Yigitinannesi evet o atesi atesten saymiyolar 39..40 olunca git ama 40 dan sonrasi sakincali biliyosun..Atlatir ama korkma surekli emmek istiyolar disleri kasindimca bizimki beni cok isirdi oyle.surekli.memede kalmak istiyordu Allah onlarada sifa versim bizede kolaylik versin..ben sinirlerime hakim olamiyorum oyle bir ana geliyorki artik bagiriyorum sonradan pismanlik duyuyorum insallah atlaticaz