Merhaba, kizim 5 aylik. 1 aylikken alerji ile birlikte ishal basladi. Ishal derken hafif sulu kakadan bahsetmiyorum su gibi bir kakadan bahsediyorum. Kaka yaptiktan sonra saniyeler icinde altini degistirmeme ragmen tum ustu batmis oluyor. Alerjisi sut urunleri, yumurta, inek eti, findik fistik gibi gidalara karsi. Doktorumuz kan olmadigi ve kilo alimi sinirlar icinde oldugu icin gastroenterologa gitmeye gerek yok dedi. Probiyotik damla da kullaniyoruz. Hic bu kadar uzun sure ishal basina gelmis olan var mi? Cok tesekkurler