Kızlar benim bebeğim Geceleri uyumuyor 🥺 ağlıyor sürekli gaz sancıları tutuyor desem bebek dün gece iki kakali bez değişti ama hala çok ağladı. Emzirsem de ağlıyor. Böyle olunca kendimde hata arıyorum yetersiz hissediyorum kendimi. Bütün gece düşünüyorum yanlış bir şey yaptım da ağlıyor diye. Bebeği böyle olanlar yazabilir mi neler yapıyorsunuz kaçıncı ayda geçiyor. Ve haliyle gece uyumayan bebek gündüz bütün gün uyuyor lütfen önerilerinizi yazın ne yapmam gerek