Hiraprensesannesi35 kızlar 23 aylık çocuklarınıza gün içinde kaç öğün veriyorsunuz ve neler yediriyosunz saat kaçta yiyolar akşam yemeğini en son saat kaçta yediriyosunz uykuya geçişte biseyler yediriyo musunuz ?
Alminaa06 Hiraprensesannesi35 kahvaltı, öğlen ve akşam yiyor. sabah ve aksamı biz ne yersek onu yer biraz. Öğlen dünden kalan çorbayı içer. Öğlen uykusundan önce ya yarım meyve ya da 2 3 bebe bisküvisi yer. Gece uykusundan önce yoğurt yer.
Bulutbey Hiraprensesannesi35 genelde 3 ana 2 ara öğün yapıyoruz. Uzun zamandır. (Şu an 27aylık çünkü) ara öğünlerde kuru meyve ya da taze meyve, kek meyve suyu vs oluyor genelde. Kuru yemiş olabilir am oğlumun alerjisi olduğu için bize yasak. Gece yatmadan en az 1 saat önce yemiş olur ne yiyecekse. Rahatsız etmemesi açısından yatmaya yakın bir şey yediriyorum
AnnaKurt Sabah 10 da kahvaltı yaptık. 1 e kadar elinde bir şeyler dolandı. Sonra pazara gittik kraker falan yedi yolda. Geldik küt uyudu. Kalkınca elma vs verecem. 6 gibi çorba içer akşam 8 civarı da yemek yer gece de belki yoğurt