Tugbapoyraz tabi sen istikralı ol gerisi gelir kız bak bende 17 gün oldu nerdeyde diyete başlayalı kendimce bişeyler yapıyorum güzel de gidiyor sonuçlarım güne bir bardak suyla başla öncelikle bagırsakların harekete gecsin 10da yapıyorsan khvaltını 13.00 gibi bir yulaflı ve bademle milkşek yapa bilirsin ikindin acıkırsanda bir tarçınlı süt leblebi yada ayran yanına elma yada yogurt
yine yanına salatalık olur bunlar seni tok tutucaktır emin ol akşam 7den sonra yeme hiç sadece sıvı al tabi gün içerisindede suyunu 2 ye çıkar yatanaca 3 olur ben günde 1.5 anca içiyorum midemi zorlamadan suyumu alıyorum bazen içemedigimde oluyor ama en fazla 1 litre içiyorum ben normal diyet yapıyorum aralıklı oruç yapan arkadaşlarda var onlara katıla bilşisin istersen post canlar var