zeynep91 Yildiz_07 değişiyo gündüz genelde 100-130 cc arası değişiyo gece yatarken uyutmadan önce 160 cc iciyor
Yildiz_07 zeynep91 anladım ben de kızımın içebildiği kadar veririm 180 ml yazıyor pakette ama o kadar bitiremiyor zaten sütüm azaldığı için iyice midesi küçülmüş şuan 60 70 ml zar zor içiyor gündüz akşam yatmadan önce iştahı baya çok oluyor
zeynep91 Yildiz_07 sen pakete hic bakma benm kızımda o kadar içemiyor midesinin aldıgı kadar içsin midesi büyüdükçe miktarıda artar merak etme
Ngss Yildiz_07 canım mama baslamasaydin keşke yavaştan ek gida verseydin eğer azaldığını hissediyorsan mama meme reddi yapar
Yildiz_07 Ngss yani 1 aydan beri bir agrasiflik meme istememe durumu vardı ama 4. Ay atağı diye düşünüyordum elimizdeki yiceklere saldırıyordu parmaklarımizi emiyordu dişleri kaşınıyordur diye düşündüm sofraya oturunca oda ağlayıp yemek yemek istiyor gibi hallere giriyordu parmağımla taddırıyordum yemek sularından susuyordu sofradan kalkana kadar 2 3 kez veriyordum istiyordu çünkü 2 gün önce 2 mememi birden istemedi iktirdi çığlık çığlığa ağladı saatler geçti yine emmedi aç olduğunu biliyordum uyudu uyandı yine almadı en son sağıp vereyim dedim aç kalmasın diye düşündüm ama 2 3 damla ya düştü ya düşmedi 10 ml bile süt yoktu bile tamamen kesilmiş 1 ay önce anlasaydım süt artırıcı şeyler kullanırdım ama fark etmemişim huysuzlandi ama atak dediler gaz dediler hiç de aç olduğu aklıma gelmedi emmeye çalışıyordu emiyor diye düşündüm 2 3 dakika en fazla 5 dakika emiyordu çenesi güçlüdür dediler yetiyordur dediler yani kısaca mama aklımda hiç yoktu 1 gün daha bekledim ertesi sabah yine emmedi tekrar sağmayı denedim yine yok en sonunda eczaneye gidip danıştık sağlık ocağı grev yapıyormuş Perşembe günü açılacak dediler perşembeye kadar aç kalmasındansa mama vermeyi tercih ettim 6. Ay dolmadan ek gıdaya geçmek doktora sormadan nasıl olur cesaret edemedim yani bilmiyorum uzun oldu kusura bakma canım sabrım kalmadı yani 2 gündür mama reddi meme reddi bir şekilde geçirmeye çalışıyorum meme de vermeye çalışıyorum inşallah düzelir
Poyris Yildiz_07 canim arttirmayi dene pes etme, benim de azaldi sagim yaptim hep emzirdikten sonra, olumlu dusundum. Artti, insallah senin de artar. Nisastali kurabiye tavsiye ederim. Tesaduf mu etki etti mi bilmem ama annemin de arttiriyomus..
Yildiz_07 Poyris evet pes etmiyorum istedikçe oyun oynaya oynaya vermeye çalışıyorum 2 günden beri ilk defa bugün az da olsa emdi uyumadan önce sütümü arttırmaya çalışıyorum umarım olur Allah’ın izniyle
nazlieylul Yildiz_07 bnde gösterdi düzenli kullandm bide bestlak damla kullanıyorum humana da aldım şuan iyi şükür
Yildiz_07 birprensesinannesiiii yaklaşık 1 aydır huzursuzluğu vardı meme emiyordu 2. 3. Çekişte kendisini geri çekmeye iktirmeye vurmaya hircinlasmaya başlamıştı meme reddi diye düşündüm yılmadım meme vermeye devam ettim ama her emzirme zamanında çığlık çığlığa ağlamalar memeyle kavga ediyordu resmen en sonunda bari sağıp verim dedim süt sağma pompasıyla ve 1 damla bile süt gelmedi elimle sagmaya çalıştım yok iyice sıkınca bir kaç damla geliyor ama o çocuğu doyuruyormu ki sanmam ben bu zamana kadar 4. Ay atağından dolayı böyle olduğunu düşündüm kilo alımı azdı ama sonuç olarak vardı 1 ayda 200 300 gram almıştı kaka sayısı azdı çiş de biraz azdı yani ilk zamanlar evet geliyordu ama azalmış ben bunu fark etmedim dediğim gibi atak diye düşünüyordum sonradan sütün iyice azaldığını bu yüzden kızımın memeyi emmek istememesine kendim sağmayı denediğimde fark ettim 2 3 gündür hiç emmiyor ve normalde emzirilmedigi zaman sızlar ama memelerimde tık yok bugün kendisi emmek istedi oyun oynadı daha doğrusu ama deniyorum sütün gelmesini bol su içiyorum rezene çayı aldım umarım faydası olur bir kaç birşey önerdiler onları da deneyeceğim uzun oldu kusura bakmayın ama bir anda olan bir şey değildi kontrole devlet hastanesine gidiyorum orda da huzursuzluğundan bahsettim ama gazı vardır dediler bakmadılar bile az da olsa kilo alımı olduğu için bir şey demediler ya da ilgilenmediler bilmiyorum şuan mama veriyorum memeyi de vermeyi deniyorum oyun oynuyor geldiği kadar emiyor yine de bebekler daha güçlü çektiği için yutkundugunu fark ediyorum ama en fazla 2 3 dakika emiyor sonra ağlamaya başlıyor arkasından mama veriyorum sakinleşiyor
Yildiz_07 nazlieylul iyi bari bende deneyeyim en azından biraz meme biraz mama idare ederiz sadece mama vermek de maddi anlamda aşırı Zorluk yaratıyor