eyll_544 Canım gebeliğimin son 3 ayında benim başıma geldi, gece uykudan uyanıp deli gibi kaşınıyordum doktora gittim krem vs. Verdi ama bi etkisi olmadı bana stresten olabilir doğumdan sonra geçer dediler gerçektende doğumdan sonra hemen geçti. Seninde söylediğin gibi soğuk su tutmak iyi geliyor, buz da koyabilirsin ben öyle rahatlıyordum.