fadimeee 1 aylık bebeğim var sağ göğsümden ilk günler kan geldi geçti ilerleyen günlerde ise kanlı pıhtı çıktı baya sağıp döktüm sütü ama şimdi halen arada kanıyor ve bıçak saplanır gibi ağrıyor emzirmekte güçlük çekiyorum ucunda yara bile yok göğüsün https://linksharing.samsungcloud.com/sjCyBCloK8nA
Fatmannur Bence kesinlikle doktora gitmeniz lazım ucundan gelmesi normal ama süt kanallarından kan gelmesi normla olmayabilir