MihrimahVeAnnesiii Kızlar bebeğimin göbeği 5 günlük iken düştü , şuan da 10 günlük az önce bez değişirken göbeğinin kanadığını gördüm bu kötü birşey mi ? Malum grev olunca ulaşacağım bir yer yok .😔
gozde_88 MihrimahVeAnnesiii henuz erken kanama belli normaldir. Ama saglik ocağına bile gitseniz k vitamini tskviyesi yapıyorlar. Korkulacak bir sey yoktur inşallah 🤲🥰
Mariposa MihrimahVeAnnesiii çok hafif kanlı olabilir bu normal ama fazlaca kan geliyorsa doktora gitmelisiniz oraya K vitamini yapıyorlar yanlış bilmiyorsam .
MihrimahVeAnnesiii Mariposa Sadece bir kere gördüm ellemek istemedim ama panikledim doğal olarak. Sağlık ocağında doktor da yokmuş malesef perşembeyi beklemeliyim